Oppfølging

Compilo har eget driftspersonell som sørger for sikker drift og oppfølging av våre IT-systemer.

Avdelingen for drift og oppfølging sørger for kontinuerlig overvåkning av uønskede hendelser, kapasitet og ressursbehov og er rigget for å reagere raskt ved behov. Programvareløsningen leveres som SaaS (Software as a Service) til våre kunder. Compilo har utviklet en rekke funksjoner for å samhandle med eksisterende system hos kunden for å gjøre det lettere å benytte seg av vår programvare. Innen brukerhåndtering kan vi blant annet nevne at vi støtter oppkobling mot kundens eksisterende katalogtjeneste (LDAP) samt at vi støtter tjenester som feks. FEIDE.

Brukerstøtte og oppfølging

Vårt kundesenter behandler henvendelser og spørsmål om bruk av verktøy fra våre kunders superbrukere. Våre kundebehandlere har inngående kunnskap om vår programvare og om våre kunders implementering. Kundesenteret er tilgjengelig på meldingsfunksjon i systemet, e-post og telefon. Kontakt oss gjerne om du har spørsmål.